De sexualidade e liberdade

O dia 28 de Junho é o dia internacionalmente reconhecido como Dia do Orgulho LGTB, comemorando umha data já histórica que remonta à chamada Rebeliom de Stonewall, em 1969. lgtb

Tem-se perguntado à IDG qual é a sua postura, e portanto da linha de religiom druídica galaica que representa, perante as questons de sexo, género e sexualidade, conceitos sempre cambiantes no tempo e nas culturas.

Achamos que a resposta é muito simples à luz dos relatos históricos, lendários e dentro da lógica mesma das nossas crenças, baseadas na liberdade e a responsabilidade. Assim aparece explicado nas FAQ/Perguntas Frequentes sob o cabeçalho “Qual é a visom da Druidaria respeito do sexo e preferências sexuais?“, com esta resposta:

Os Druidas e Druidesas tratam o corpo, relaçons pessoais e sexualidade com atençom e respeito, a elas mesmas e às outras. O sexo joga com umhas energias poderosas a ser estudadas, reverenciadas e desfrutadas se assim se quer. Reverência nom deve ser confundida com puritanismo ou excesso de pudor ou vergonha, ou com falta de intensidade. A verdadeira reverência é forte e sensual, com intençom e sentida, à vez que educada e amável. O ser humano integral é só se incorporar todos os elementos do seu ser natural, e se assim se deseja isto inclui umha sexualidade sá que conduza a umha maior alegria e bem-estar para todos e todas.
A Druidaria prima a responsabilidade, honra e compromisso dos indivíduos, e por tanto aceita qualquer acordo, prática ou organizaçom afectiva ou familiar que conte com o consentimento maduro e responsável de todos aqueles e aquelas envolvidas e que nom cause mal a nengum delas.
Pode-se acrescentar, de forma mais clara, que desde a IDG acreditamos que ninguém, nem indivíduo nem instituiçom, tem nada a dizer sobre as escolhas pessoais doutros indivíduos livres e conscientes, de acordo com os nossos preceitos mais básicos, e que é necessário fazermos esforços para rachar com determinadas injustiças que vivemos.
Convidamos, de facto, à investigaçom sobre este tema na civilizaçom celta, onde mais dumha pessoa poderá descobrir como de flexível e abrangente era.

 

PS. A IDG opera umha política de TOLERÂNCIA ZERO em relaçom ao maltrato animal, racismo, sexismo e homofobia, como era antigamente. Para mais informaçom leia-se o nosso ‘Aviso de intolerância’.

 

família
A nossa visom da(s) família(s). Que cada quem escolha, e cumpra com as suas responsabilidades.

 

Acima: representaçom idealizada do herói irlandês Cú Chulainn portando o seu amante Ferdiad depois de o matar ao “enfiar um arma secreta no seu ánus”. Pois é.
Fonte: Wikipédia / E. Wallcousins (1905)

 

Gostas da IDG? Tu podes ajudar a que este trabalho continue – Do you like the IDG? You can help us continuing our work 🙂

2 thoughts on “De sexualidade e liberdade

Deixe um comentário / Leave a comment

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão /  Alterar )

Google photo

Está a comentar usando a sua conta Google Terminar Sessão /  Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão /  Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão /  Alterar )

Connecting to %s